RECENZE: CAMéLK Antiblemish Cream

Přeji krásný den, zezačátku bych vás chtěla nalákat na nadcházející novinky. Jelikož za chvíli překročím hranici 100 čtenářů, už pro vás vymýšlím novou giveaway :) A druhá věc, spolu s mojí kosmetičkou a masérkou pro vás chystám soutěž číslo 2 :D :) Doufám, že vám to udělá radost! 



CAMéLK Antiblemish Cream je krém určený pro problematickou pleť trpící na akné. Jedná se o přírodní krém z velbloudího mléka, který omezuje zánět, zvlhčuje pokožku a předchází vzniku akné. Díky svému složení tak voní úplně jinak, než krémy, které jsem doposud vyzkoušela. 
Doporučené použití je 2x denně na očištěnou pokožku v problematickém místě.
Většinou ho nanáším na celý obličej a to před spaním. Krém má hutnější konzistenci a připadá mi, že má tendenci se trošku drolit, když ještě není úplně vstřebaný. Proto jej používám raději na noc. 
Netrvalo to dlouho a opravdu jsem si všimla zlepšení. 

Vždy, když se mi udělá trochu větší pupínek, trvá to opravdu hrozně dlouho, než se zahojí a zmizí a díky tomuto krému se proces výrazně urychlilSamozřejmě že pleť nemám jako z photoshopu, to ani náhodou, ale jsem s tímto krémem spokojená. Také mi pleť hezky zjemní :) Výrazně mi urychluje hojení a věřím, že i z části zabraňuje vzniku akné. Vše je ale dlouhodobá záležitost a je asi jasné, že na vznik akné má vliv mnoho dalších faktorů :)

Rozhodně mohu doporučit




Sehnat se dá na různých e-shopech, nebo v určitých kosmetických salonech, cena okolo 280,-Kč / 50ml

Taky trpíte na akné? Jak proti tomu bojujete?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Krém vypadá parádně :) Já akné už netrpím, teď mě trápí spíš mastná pleť.

    OdpovědětVymazat
  2. áno trpím, takže si ma na tento krém celkom navnadila :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě, docela problémy s akné mám:) tak uvidím:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle krému jsem teda ještě neslyšela, ale vypadá suprově :) Já mám celkem problematickou pleť a jedibé co dělám je, že používám antibakteriální přípravky na její čištění. -L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář ♡